• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Garantie & klachten

Waar mensen werken, worden fouten gemaakt. Dus ook bij ons kan dat wel eens voorkomen. Maar als er iets mis is, horen we dat graag zodat we de fout zo snel en correct mogelijk kunnen herstellen.

Heb je opmerkingen over de kwaliteit van de producten of service van VERBAU? Dan horen wij die graag zo snel mogelijk. Alleen als we op de hoogte zijn van je opmerking of klacht, kunnen we er alles aan doen om je te helpen en een eventuele klacht tot volle tevredenheid op te lossen.

Wij geven om onze producten en doen er alles aan deze in topconditie bij je af te leveren. Toch kan het gebeuren dat een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om het gebrek binnen 2 maanden na constatering bij ons te melden. Als het gebrek binnen de garantie valt, dan regelen wij kosteloos reparatie of vervanging.

Maak via "Mijn account" een "Ticket" met je vraag aan. Zo wordt je vraag of klacht meteen gekoppeld aan je gegevens en kunnen we je sneller en beter helpen. Maar je mag ons natuurlijk ook mailen op webshop@verbau.nl of bellen: +31 (0)418 84 22 25. Zodra wij de informatie compleet hebben, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op om samen tot een gepaste oplossing te komen. Je mag van ons binnen 2 werkdagen een reactie verwachten.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.